.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار مازندران از واردات بی رویه برنج به استان
در سال گذشته طي تذكراتي كه به وزير بارزگاني داديم ايشان مكلف شدند واردات برنج را در كشور كنترل كنند اما متاسفانه همچنان شاهد وارادات بي رويه برنج در داخل كشورهستيم...
انتقاد استاندار مازندران از واردات بی رویه برنج به استان

استاندار مازندران از واردات بي رويه برنج به استان مازندران انتقاد كرد.

به گزارش شمال نیوز  ، سيد محمد كريمي در مراسم اولين برداشت محصول برنج مازندران در روستاي تيركلاي بابل در جمع مسئولين و كشاورزان بابل اظهار داشت: در سال گذشته طي تذكراتي كه به وزير بارزگاني داديم ايشان مكلف شدند واردات برنج را در كشور كنترل كنند اما متاسفانه همچنان شاهد وارادات بي رويه برنج در داخل كشورهستيم.
كريمي با اشاره به اينكه نيمي از نيازمندي هاي برنج داخل كشور توسط مازندران تامين مي شود تصريح كرد: بازار استان مدتي است كه شاهد حضور برنج وارداتي است من هيچ كس را متهم نمي كنم اما چگونه است بازار استاني كه خود مركز توليد برنج است بايد شاهد وجود انواع برنج وارداتي باشد.
وي بيان داشت: نمي دانم چه دستي در كار است كه در زمان برداشت محصول برنج وارد كشور مي شود و شايد مدعي شوند آمار و ارقام بدهيد، نيازي به آمار و ارقام نيست و هر كسي با حضور در بازار مي تواند وجود برنج هاي خارجي را مشا هده كند.
كريمي افزود:گزارش هاي حمايت از شاليكاران جهت جلوگيري از واردات بي رويه برنج را به رئيس جمهور ارائه نمودم و رئيس جمهور نيز در سفرهاي استاني خويش وعده حمايت از شاليكاران را داده اند.
وي بيان داشت: با توجه به اينكه وزارت جهاد كشاورزي متولي بخش كشاورزي است كارشناسان بايد به موقع گزارشات و مشكلات موجود در بخش كشاورزي را به وزير جهاد كشاورزي اعلام كنند و وزير جهاد كشاورزي نيز مكلف به دفاع از حقوق كشاورزان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 30 تير 1388
متاسفانه سياستگذاري هاي غلط وزارت بازرگاني و جهاد كشاورزي
باعث شده است بسياري از كشاورزان تمايلي به ادامه توليد نداشته باشند دولت به بهانه اجراي سياست هاي تنظيم بازار ضربه مهلكي را به كشاورزان زده است
بر اساس قانون برنامه چهارم مقرر شده بود علاوه بر اختصاص تسهيلات بانك كشاورزي به كشاورزان، 25 درصد از تسهيلات از محل منابع ساير بانك ها نيز به اين بخش اختصاص يابد كه متاسفانه اكثر بانك ها اين وظيفه قانوني را نتوانسته اند به طور كامل انجام دهند .
آقاي استاندار به جاي تذكر دادن فكري جدي به حال كشاورزان مازندراني بكنيد و اين موضوع يعني واردات بي رويه را از طريق نمايندگان محترم مجلس پيگيري كنيد البته همين كه تذكر هم داديد جاي شكرش باقيست

نا شناس 31 تير 1388
فقط انتقاد و شعار !!!!!!!!!!!!!
meysam 31 تير 1388
اين چه وضعي كه براي كشاورزاي برنج كار بوجود آمده
5_6 سال پيش برنج رو كشاورز بيچاره كيلو 900 تومان مي فروخت گندم كيلو 80 تومان بود لطفا يه سر به بازار برنج بزنين برنج اعلا ي شمال 1600 تومان وگندم تقريبا 300 تومان يعني گندم بيش از 450% افزايش قيمت داشته و برنج كمتر از 100% آيا اين انصاف ؟ به خدا نيست. (و به همين نسبط بقيه مايهتاج زندگي)
من چند روز پيش تو يكي از بازاراي محلي بودم صحنه هاي تكان دهنده اي از مردم شهرخودم ديدم
به نظرم همه ي مسولين سياسي كه در شمال كشور فعاليت مي كنن مقصر هستن چه طور گذاشتن 216% بيشتر از پارسال دولت برنج وارد كنه لطفا بيدار شيد و ببينيد كه بر سر كشاورز برنج كار چه مي گذره.
آقاي احمدي نژاد شما هم ببينيد لطفا. حساب دو دو تا ست
شايد آمار خيلي دقيق ندارم اما سر انگشتي همه چي تو اين 5_6 سال 400_500% افزايش قيمت داشته الا برنج خوب اين كشاورزا چه كار كنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.